نفس مامان محمد منصورنفس مامان محمد منصور، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

تقدیم به دومین ستاره درخشان زندگی ما

اعیاد شعبانیه و دوباره سلام

1392/3/23 20:48
1,154 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

Hello.... Welcome to my little part of Myspace

 

سلام فندق جونم بالاخره بعد از سه ماه و اندی دوباره

سراغ دفتر خاطراتت اومدم و بازم می خوام برات

 از این روزای خوبت بنویسم

cartoons betty boop betty boop 2 gif

این مدت حسابی سرم شلو غ بود و از همه مهمتر ،

این روزا ماشالاه خیلی شیطون و بلا شدی و نمیزاری

 که من کارامو بکنم و یا برات بنویسم چون وقتی پیش کامپیوتر

 میام تو هم دنبال من میای و اجازه نوشتن نمیدی

cartoons betty boop cart betty43 gif 

این مدت خیلی خسته شده بودم و نمی خواستم دیگه ادامه بدم

 و برات بنویسم ولی دوباره پشیمون شدم و به این فکر کردم

که در آینده وقتی این خاطرات شیرین رو میخونی لذت خواهی برد

 بهمین دلیل دوباره عزمم رو راسخ کردم تا برات از خوبی ها ،

بدی ها(که ایشالاه هیچ وقت نباشه) و خاطراتت بنویسم

 تا بدونی که چقدر دوستت دارم

 

 

 

اعیاد شعبانیه بر همه شیعیان مبارک

میلاد حسین سلطان عشق

عـــباس ســـاقـــی عشـق

ســــجاد راوی عــــــشق

کاروان عشق در راه است

خود عشق هم نیمه شعبان می آید

 

 

امروز ٩٢/٣/٢٤ یک عید بزرگ و خیلی خوبه و اون هم تولد ٣ امام بزرگ ما است

 

 

شعبان و شد و پیک عشق از راه آمد

عطر نفس بقیة الله آمد

با جلوه سجاد، ابوالفضل و حسین

یک ماه و سه خورشید در این ماه آمد

حلول ماه شعبان و فرخنده ایام اعیاد شعبانیه مبارک

 

 

پسمل عزیزم عیدت مبارک

 

تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures

 

 

کد آویز - وبلاگ - زیباسازی- تصاویر متحرکحالا بریم سراغ خبرهای خوبکد آویز - وبلاگ - زیباسازی- تصاویر متحرک

fleurs fleur anime fleur anime 131 gif 

بالاخره بعد از  امتحان های سخت آجی نیلوفر امروز صبح بابایی رفت

 و کارنامه اش رو گرفت

میارکش باشه بازم تمام ٢٠ شد و موفق شد که سوم راهنمایی

رو هم با معدل ٢٠ طی کنه

totalgifs.com kids gif gif sumg2.giftotalgifs.com kids gif gif sprgirl1.gif

 

راستی یه خبر خوش دیگه تو آزمون نمونه دولتی هم قبول شد

 و تو مدرسشون کلا" با آجی نیلوفر  ٤ نفر قبول شدن

 cartoons betty boop betty boop 23 gif

 

 امروز هم تو خونه آجی نیلوفر با دوستاش جشن  

 فارغ التحصیلی گرفتن 

totalgifs.com verao gif gif menino e menina com bola.gif

بقیه ی عکسام تو ادامه مطلبن

totalgifs.com sheepo gif gif 10.gif

totalgifs.com sheepo gif gif 10.gif

جشن فارغ التحصیلی سوم راهنمایی آجی نیلوفر

 

totalgifs.com woopies gif gif 004.giftotalgifs.com woopies gif gif 010.giftotalgifs.com woopies gif gif 002.giftotalgifs.com woopies gif gif 017.gif

totalgifs.com woopies gif gif 004.giftotalgifs.com woopies gif gif 010.giftotalgifs.com woopies gif gif 002.giftotalgifs.com woopies gif gif 017.gif

totalgifs.com sheepo gif gif 10.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سولماز
23 خرداد 92 21:20
عید شما هم مبارک مامانی جون از طرف من به نیلوفر جون تبریک بگین محمد منصور رو هم ببوسین خوب کردی دوباره اومدی من چند بار سر زدم به وبت ولی دیگه نا امید شده بودم که دوباره بیای


ممنون که بهم سر زدی دوباره منتظرتم
مامانی درسا
23 تیر 92 3:53
عزیزم تولدت مبارک انشاالله 120 ساله شی


مرسی خاله جون
مامان شهراد
23 تیر 92 11:16
تولدت مبارک عزیزمممممم
منم امروز تولدمه


تولد شما هم مبارک ایشالاه که همیشه زنده باشی
خاله پارمیدا
23 تیر 92 12:17
خیلی خوشحالم از اینکه تو به دنیا اومدی تو
دنیا فهمید که تو انگار نیمه ی گمشدمی تو
زندگی خیلی خوبه چون که خدا تو رو داده
روز تولدم برام فرشتشو فرستادهپیش ما هم بیاین اگه دوست داشتین به نی نی ما هم رای بدین کد 269 رو به 200008080200 ار سال کن


باشه خاله جون حتما رای میدم دوباره منتظرت هستم
ریحانه
20 مرداد 92 20:06
بچه تون رای اوورد



جمله سوالی بود یا خبری یا ... ؟

اگه سوالی بود ، شرکت نکرد که رای بیاره .

اگه خبری بود ، کجا رای اورد ؟

رز
20 مرداد 92 20:09