نفس مامان محمد منصورنفس مامان محمد منصور، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

تقدیم به دومین ستاره درخشان زندگی ما

عاشقانه دوستتان دارم

1391/11/7 13:51
758 بازدید
اشتراک گذاری

ني ني شكلك

عسل من ، این وبلاگ تقدیم به تو که ناب ترین هدیه خدایی ،

به امید روزهایی  که خاطرات شیرین زندگیت رو خودت ثبت کنی .

ني ني شكلك

تمام دارایی من قلبی است، که در سینه دارم و برای شما می تپد ،

آن را به شما عزیزانم تقدیم میکنم.

 از روزی که صدایتان در وجودم طنین انداز شد،شتاب تپیدن قلبم

رو به فزونی یافت .

امروز ثانیه ها نام شما را فریاد می زنند و من در اوج عشق ،

خود را در پستوی زمان تنها حس نمی‌کنم . ........

تقدیم با عشق به فرزندانم : نیلوفر جان و محمد منصور عزیزم

ني ني شكلك

 

روزی هزار بار خدا رو بخاطرداشتن شما وطعم شیرین

 مادر شدن شکر میکنم.

چقدر من خوشبختم برای داشتن چنین فرزندانی.

 

خدایا حافظ خوشبختی ونفس هایم  باش.

 

نور و امیدزندگی من نمیدونم کی این نوشته ها

 رو می خونی ومن تا کی میتونم برات بنویسم.

میخوام اینو بدونی که مامان به عشق و لبخند

تو و آجی نیلوفر مینویسه وعاشقانه

 دوستتان داره.

ني ني شكلك

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)