نفس مامان محمد منصورنفس مامان محمد منصور، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

تقدیم به دومین ستاره درخشان زندگی ما

تقدیم به قند عسلم

1391/2/28 1:37
528 بازدید
اشتراک گذاری

 

niniweblog.com

 قلبسلام قند عسلم ، نی نی گل بابایی و مامانی قلب 

باید ببخشی که تا حالا فرصت نکردم این مطالب رو برات بنویسم چون آجی نیلوفر امتحاناش شروع شده و ممکن حواسش پرت بشه مثل الان که دیر وقته و فردا امتحان داره و نمیره بخوابه ، ولی من از الان می خوام تمام این 5/6 ماهی رو که گذشت برات تعریف کنم ........   

 niniweblog.com

راستی تا یادم نرفته بگم که من بعد از 1 ماه استراحت تو خونه امروز بعدازظهر رفتم سر کار (آموزشگاه) وقتی دوستانم دیدنم همه اول سراغ تورو گرفتن و من در جواب گفتم شکر خدا خوبه .بعد از آموزشگاه بابایی ما رو برا شام برد رستوران خوان امیر ، موقع شام خوردن تو خیلی ورجه وورجه میکردی انگاری تو هم گرسنه ات بود چون بعد شام دیگه زیاد شیطونی نمی کردی الان هم    ساعت 30/12 شب که من دارم اینا رو برات می نویسم بازم داری ورجه وورجه می کنی .  

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)