نفس مامان محمد منصورنفس مامان محمد منصور، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

تقدیم به دومین ستاره درخشان زندگی ما

هدیه هایی از سوی خدای مهربون

1391/2/29 0:13
536 بازدید
اشتراک گذاری

میگن که بچه هدیه ای از طرف خدای مهربون است .

خدای من ، من تو رو خیلی دوست دارم و از تو همیشه ممنونم که این هدیه های بزرگ رو به من دادی .

اولین هدیه ، تولد دختر عزیزتر از جانم نیلوفر جان و الان که منتظر تولد نی نی گل دیگه ای هستم

    

چون این اولین بار که وبلاگ درست کردم نمی دونم که چطوری باید شروع کنم فقط امیدوارم بتونم یادگاری خوبی واسه نی نی گلم بذارم .

سلام به همه مامانایی که مثل من منتظر دیدن روی ماه نی نی ناز ، نازیشون هستن .

یه سلام پر از عشق هم به عزیزتر از جانم نی نی گلم خودم 

 

 

 

 

 

همین الان که دارم اینا رو برات به یادگاری می نویسم مرتب داری ورجه وورجه می کنی و تکون می خوری فندقم .

 

 

نازنینم هر روز که میگذره دل من بابایی برای دیدنت بی قرارتر می شه و از روزی که تو اومدی تو دلم تا حالا به لطف خدا 5/6 ماه که می گذره و من و بابایی با تمام دلواپسی هامون منتظر تولد تو ، دومین فرشته بهشتیمون هستیم ،

و تا تو رو در آغوش گرممون نگیریم و تو را لمس نکنیم و چهره بهشتی تو را نبینیم و نبوسیم دلمون آروم نمی گیره .

قربون اون ورجه وورجه ها و تکون خوردنای جذابت بشم که وقتی تکون می خوری احساس آرامش می کنم .

                                          

من می خوام تمامی خاطرات این 5/6 ماهی رو که گذشت  از ابتدا برات تعریف کنم ..... یعنی از اوایل بارداریم ، مواظبت های بابایی ، دل واپسی های عزیز جون ، تکون خوردن های باحالت ،شب نخوابیدنم ، نذر و نیازهایی که برات کردیم و الی حرف های دیگه ...............

 

من همه اینها رو به عشق دیدن تو دومین ستاره درخشان زندگیم تحمل می کنم تا تو به سلامت بدنیا بیایی و اون روی نورانی تو را که مثل خورشید تابنده است رو ببینم و نوازش کنم .  

این جا خیلی ها منتظر متولد شدن تو هستن و هر دقیقه یا بهتر بگم هر ثانیه رو لحظه به لحظه شمارش می کنن .

شکلکهای جالب آروین

من ، بابایی ، آجی نیلوفر ، عزیز جون ، خاله زهره جون و خاله نرگس جون بی صبرانه منتظریم که تو بدنیا بیایی و جمع 6 نفرمون رو به 7 نفر تبدیل کنی .  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیر مهدی
31 اردیبهشت 91 0:51



متشکرم، حتما بیا مطالب جدید رو بخون و نظر بده