نفس مامان محمد منصورنفس مامان محمد منصور، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

تقدیم به دومین ستاره درخشان زندگی ما

نیم سالگی پشمکم

1391/10/26 0:22
1,017 بازدید
اشتراک گذاری

11.gif

سلام باقلوای مامانی

 

بالاخره نیم ساله شدی ني ني شكلكو الهی که ١٢٠ سال

 عمر با برکت و با عزت داشته باشی

       

روز یکشنبه ٢٤/١٠/٩١ وقتی از خواب بیدار شدیم

من و بابایی تو رو بردیم بهداشت

خانم بهداشت هم وزنت و هم قدت رو اندازه گرفت

وزن :٩٤٥٠ گرم

قد : ٦٧ سانت

دور سر :٤٣.٥ سانت

ني ني شكلك

 گفت همه چیز ماشالاه خوبه،بعد از ما پرسید که

 تا حالا کمک غذا هم بهش دادین و من از ترس اینکه بام

دعوا نکنه گفتم نه ولی بابایی می خواست

 بگه آره که من نذاشتم

 

خانم بهداشت گفت که از حالا فرنی آبکی براش درست کن

 و بش بده ومن تو دلم گفتم تو که خبر نداری این پسر فرنی

 دوس نداره و الان ٤ ماهی است که داره همه چیز می خوره

مثل : ماکارونی - برنج- ماهی- میگو نرم شده -

گوشت قرمز و مرغ و غیره ..... 

بعد تو رو بردیم پیش خانم دکتر و واکسن های ٦ ماهگیت رو

زد شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےتو کلی گریه کردی و من که ناراحت شده

 بودم تو رو تو بغل می گرفتم و می بوسیدم و خانم دکتر گفت

 از الان این دختر رواینقدر لوسش نکن و

 بزار گریه کنه بعد بابایی به اون گفت که این پسره نه دختر . عزیزم نمی دونم

چرا هر کی تو رو میبینه فکر میکنه تو دختری

 

22.gif

موقع واکسن زدن چون تو بغل بابایی بودی فکر می کردی

 که کار بابایی بوده و با اون قهر بودی و

 تا ١ ساعت پیشش نمیرفتی

امروز دوشنبه هم تولد ٦ ماهگیت رو تو آموزشگاهشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

 با چند تا از دوستام جشن گرفتیم

بقیه عکسام تو ادامه مطلبن

1children4.jpg

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

ششمین ماهگردت مبارک باشه

 ني ني شكلك

زیر درخت نارنگی

قبل از رفتن به بهداشت 

 ني ني شكلك

می خواستی نارنگی بچینی 

ني ني شكلك

زیر درخت نخل

ني ني شكلك 

گناه داره اون گل رو نچین

بعد از عکس اونو خراب کردی

 ني ني شكلك

 منم از این میوه بالنگ دلم می خواد

ني ني شكلك 

 به به عجب نارنج هایی

 

 شکلکهای جالب و متنوع آروین 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

طراح بنر
26 دی 91 1:03
وب زیبایی دارید برای طراحی بنر و لوگوی کودک دلبندتان واسلایدر متحرک متناسب با سلیقه شما با کمترین هزینه و زمان در خدمتیم وبلاگ تخصصی طراحی وساخت وبسایت وبلاگ وبنر واسلایدر متحرک