نفس مامان محمد منصورنفس مامان محمد منصور، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

تقدیم به دومین ستاره درخشان زندگی ما

مسافرت

1392/6/17 3:04
1,436 بازدید
اشتراک گذاری

 

friend - emoticonswallpapers.com

 

Hi شیطونک    مامان How Are  یوت چطوره ؟؟؟

 

نایت اسکین

دیروز 92.6.13 رفته بودیم آموزشگاه یه لحظه دیدم نیستی .

وقتی پیدات کردم دیدم از پله های   

آموزشگاه ا داری میری بالا http://www.morahem.com/majale/wp-content/uploads/2012/12/183242432091677253189552202099165141144120.jpgا

یکی از بچه ها ( شاگردا ) که تورو دیده بود

بنده خدا هول شده بود و اومد گفت که :

خانم خانم یه چیز عجیبی ... یه دختره ای داره از

دیوار راست میره بالا .

وقتی اومدیم نگاه کردیم دیدیم     که تو شیطون

سرپله ی ششمی بودی و داشتی تند تند می رفتی بالا

قبلا 4 دستو پاGifs Animés enfants 106از پله ها میرفتی بالا

ولی حالا دستت رو زده بودی به دیوار و

بلند شده داشتی ازپله ها میرفتی بالا .

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

امروز 5 شنبه ؛ 92.6.14 داشتم ترشی فلفل http://iransite.rozup.ir/bbb/k39068.png درست

می کردم وتو هم پیشم نشسته

بودیو شیطونی میکردی

و کمکم فلفلارو میذاشتی تو سطل  ، یه لحظه

یه صدایی شنیدم .

برگشتمHello Kitty Emoticonsو دیدم که فلفل گذاشتی تو دهنت

وداری میخوری .Hello Kitty Emoticons

 

 

چون فلفل تند بود ، هی

می گفتی اووووووفففففف   اوفففففففف

در عین حال اشکات میومدHello Kitty Emoticonsو نمی تونستی دهنتو ببندی

و در شرف گریه کردن بودی و نمی تونستی حرفی بزنی.

 

 

 

پشمکم ، ان شالاه اگر خدا خواست روز

دوشنبه 92/6/18 واگر امام رمضا طلبید قراره بریم

مشهد و وقتی برگشتیم  

این مسافرت رو برات تعریف می کنم راستی قراره

تو این مسافرت به مشهد موهاتو   که نذر امام رضا (ع) کردیم ،

از ته بزنیم      واااای نمیدونم که        

چه شکلی می شیhttp://www.smayly.ru/gallery/big/SpongeBob/1.gif  

 

دندوون

 عزیز مامان این عکسی ک بالاست بیوگرافی دندوناییه ک دراوردی یا در اینده درمیاری . 

 

امروز 92.6.16 داشتم بهت غذا می دادم که انگشتمو

گاز گرفتی و بعد احساس کردم یه مروارید ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤جدید تو دهنت

در اومده و داره به من میگه مامان زهرا دالی منم یه فرشتهAngel-Large

کوشولوی دیگه آورده . بله اون نهمین دندوننیشخند و اولین دندون❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤ اسیاب سمت چپ بالاته ،عشقم.

 

وای خدا جونم ممنون ،چون با دراومدن این دندون 4chsmu1منو

خیلی خوشحال-001-کردی و خدا فقط از تو می خوام 

زودی کامل بیاد بیرون که محمد منصور جونم خیلی

اذیت نشه (مثل دندونای دیگش راحت باشه) 

عزیزم ، نفسم  تو خیلی ماهی چون خیلی اذیت نکردی

سر تمام دندونایی ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤که تا الان در اومدن  .

 

 

اینم از دندون کوچولوی عروسکم-004-که فرشته توچولو

آوردتش و تو دهن زندگیم  گذاشتش .

مبارک مبارک دندون نهم مبارک .

 

دیگه تو هم دندون اسیاب داری هوراااااااااااااااااااااااااااااا .

 

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤سلام سلام صدتا سلام            من اومدم با دندونام❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤می خوام نشونتون بدم            صاحب مروارید منم❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤یواش یواش وبی صدا                شدم جزء کباب خورا❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 

❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤
 
پشمکم ، اینو که گفتم یاد پشمک خوردنت افتادم وقتی بهت می خواستیم بدیم بدت میومد بوخوری و فکر می کردی مواند و اولین چیزی که دوس نداشتی بخوری پشمک بود ولی الان دیگه یاد گرفتی اونو بخوری .

 

اینروزا یاد گرفتی که بهم کمک کنی تا لباساتو بپوشم یا دربیارم .

مثلا وقتی میخوای شلوار بپوشی پاتو بلند می کنی .

 دستتو یا سرتو از تو پیرمنت در میاری .

 

 

همه وجودم، این روزا مزاحمتت برای بابایی و آجی نیلوفر زیاد شده

وقتی بابایی خوابه میری و بیدارش می کنی دیروز هم بابایی

خواب بود و تو اول رفتی رو کمرش نشستی و وقتی دیدی

بیدار نمیشه با دست تو سرش زدی و باز که دیدی فایده ای

نداره یهو گوشش رو تو دهنت گذاشتی و

خواستی گازش بگیری 

وقتی بابایی دید که تو دست بردار نیستی و داری

گوششو گاز می گیری یهو بلند شد و چون تو پیروز شده

بودی شروع به خندیدن الکی کردی +


     


پس خوشمله مامان فعلا" بای

friend - emoticonswallpapers.com

 

 ادامه مطلب کلیک کنید

 totalgifs.com toread gif gif 07.gif

قربون اون پشمک خوردنت بشم که از دهنت آویزونن

من این عروسکو خیلی دوس دارم

 Myspace Comments - Angels

 می خواین براتون روشنش کنم تا شعر بخونه

 

 Myspace Comments - Angels

 بفرمایید شما هم گوش کنید ولی صبر کنید اول خودم گوش کنم

 Myspace Comments - Angels

 من داشتم کارامو انجام می دادم تو هم از این فرصت استفاده کردی و رب گوجه

رو برداشته بودی و یه مقدار خورده بودی و خودتو این شکلی کرده بودی و تا من

تو رو دیدم و گفتم با خودت چیکار کردی فوری لبو لوچت آویزون شد و خواستی گریه کنی

از اون روز علاقه زیادی به خوردن رب گوجه پیدا کردی و تا اونو میبینیش می خوای که بخوری

 Myspace Comments - Angels

 اینم از بستنی خوردن خودت

 Myspace Comments - Angels

 

 نمی دونم چه علاقه ای به بهم زدن این زیر تلویزیوند داری من مرتب می کنم و تو

پشت سرم بهم می ریزی

چیدمان محمد منصور

Myspace Comments - Angels

 چیدمان مامانی

 Myspace Comments - Angels

 قربون اون خنده بامزت بشم

 

 Myspace Comments - Angels

 بیا دوربینو بزار تو این کیف

 

 بازم پارک و بازی کردن گل پسر

 

 

 در حال فوتبال بازی کردن

 

 ای پسر وروجک بیا پایین ،الان میوفتی

 

 این که کارت همیشته تا سبدو می بینی میری و روش می شینی

 

 وااای دیدی چپش کردی

 

 پارک جزیره

حسابی اون روز بازی کردی

 

 تو می تونی برو بالا

 

 برو داری دیگه اونو فتح می کنی

totalgifs.com vacas gif gif vacas19.gif

 

 

 ئااای کمک دارم میوفتم یکن منو بگیره

 totalgifs.com vacas gif gif vacas19.gif

آخ دردم اومد

 مینو خانم ""نوه عمو احمد

 totalgifs.com vacas gif gif vacas19.gif

 

 

 به سر سره بازی

 totalgifs.com vacas gif gif vacas19.gif

 خوش بگذره گلم

 totalgifs.com vacas gif gif vacas19.gif

 مامان بازم کیف دوربین پیش من جا موند

 totalgifs.com vacas gif gif vacas19.gif

مامانی یه عکس از نیمرخم بگیر

 totalgifs.com vacas gif gif vacas19.gif

 نگاه کنید من بلدم موهامو شونه کنم

 

 totalgifs.com turma-moranguinho gif gif morango_08.jpg

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان امیررضا
16 شهریور 92 2:04
ای شیطون فلفل خوردی؟تو که خودت فلفلی
مامانی مشهد رفتین ما رو هم دعا کنین .
راستی امیررضا هم موهاش نذر بودن ولی اونجا از دفتهای حرم که پرسیدیم گفتن نمی خواد موهاش رو بزنین هر چقدر مد نظرتونه بجاش بدین


حتما دعاتون می کنم
سولماز
16 شهریور 92 16:51
ای جانم عزیزم چجوری فلفلو خوردی آخه گلم
خانمی پیشاپیش زیارتت قبول باشه مارو هم دعا کن


چشم خاله جون دعاتون می کنم
مامانی تنها
21 شهریور 92 1:31
اییییییییییییییییی جان
الهی بمیرم که عزیز خاله به خاطر خوردن فلفل اذیت شده
راستی رفتی پابوس امام رضا برای من حقیر هم دعا کن و پیشاپیش زیارتتون قبول باشه


مرسی خاله من اونجا برا همه دعا کردم
مامان بهاره مامان امیرمحمد
31 شهریور 92 14:42
نوش جونت عزیزم فلفل خیلی خاصیت داره امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشی من نمیدونم این نی نی ها چقدر علاقه به خوراکی های تند دارند باعث تعجبه امیرمحمد من هم همینطوره براحتی پیاز و فلفل میخوره یک بوس آبدار از محمد منصور جون


خاله جون من از روی شیطنتم فلفل خوردم