نفس مامان محمد منصورنفس مامان محمد منصور، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

تقدیم به دومین ستاره درخشان زندگی ما

از عید غدیر الی ............

1392/9/24 5:39
1,552 بازدید
اشتراک گذاری

پایان نه ماه انتظار و اکنون در آغوش منی و

شروعی دوباره ....از نو ..... با تو ... در تابستانی زیبا .

به شکرانه باز مادر و پدر شدنمان ؟ جشن میگیریم .

برای بودنت لحظه به لحظه ؟ از جان مایه میگزاریم .

لبخند شما با چشمهایی زیبا ...... و این یعنی بودن ؟رستن ؟

پایداری و خواستن .

الهی . کودکانم ؟ یگانه هایم ؟ هستی هایم ؟ در پناه تو .

 

 

totalgifs.com pony gif gif 42.gif

یه سلام پر از عشق به پسمل مامان

 

عیدت مبارک نازنینم

Were Having Triplets Tumblr gif

 

روز پنجشنبه ٩٢/٨/٢ ساعت ٥ رفتیم تولد امیر مهدی جان و

چون شوشتر خونه خواهر زن عمو اشرف دعوت بودیم ،به همین خاطر

زیاد تولد نموندیم و طرفای ساعت ٦ بود رفتیم شوشتر روز جمعه هم

که خونه عمو احمد دعوت بودیم و همون روز هم اعظم خانم بهت کادو

داد و بعد از اون شب رفتیم سفره خانه سنتی مستوفیو بعد از شام

اومدیم اهواز و این هم خلاصه ای از این چند روز تعطیلی بود


 

 

روز جمعه که خونه عزیز جون بودیم تو طبق معمول پیش تلفن

نشسته بودی و با اون بازی می کردی و بعد گوشی رو در گوشت

گذاشتی و گفتی : عزیز و بعد از اون رو به عزیز جون می کردی

و اونو صدا می کردی و می گفتی عزیز واون روز بود

که این کلمه رو یاد گرفتی

امروز ٩٢/٨/٥ به خواست خدای مهربون یه بلای خیلی بزرگ

از سرمون رد شد :


صبح با آقای پدر ت بیرون بودیم و تا اون رفت که کاراشو

انجام بده و ما تو ماشین مونده بودیم تو شیطون کفشتو از پات

درآوردی و به بیرون انداختی و رو به من و گفتی دف .

Two More Months Tumblr gif

 

من از ماشین پیاده شدم و تو رو هم درآوردم و کفشتو پات کردم

  بعد تو زود (مثل کسی که تازه از تو زندان آزاد شده باشه )

از دستم فرار کردی و رفتی و من تو رو صدا کردم و تا دیدی دارم

میام سراغت که بگیرمت با دو پریدی تو خیابون و یهو با سرعت

یه ماشین اومد که رد بشه و من با صدای بلند صدات کردم ولی

تو وسط خیابون بودی و نمی دونم که چطور شد که زیر ماشین

نرفتی و اون ماشین زد رو ترمز طوری که ماشین یکم دور خورد

و من گفتم که الان تو رو زده ولی به خواست خدا که حتما"

فرشته ای  Fairies Animation _ dinamobomb از آسمون اومدو تو رو نجات داد و وقتی

بخودم اومدم دیدم تو دقیقا" پیش در عقب شاگرد

چسبیده به ماشین ایستادی و انگار از یه خواب بیدار شده

بودم و یه لحظه نمی دونستم که کجام

و چطور شد که تو اون قسمت قرار گرفتی خدا می دونه چون

تو وسط جاده پریدی و درست وسط ماشین قرار می گرفتی

انگار در یک لحظه کسی تو رو بغل کرده و تو رو جایی دیگه برده بود 

totalgifs.com pixel-anjo gif gif angcl1o25.gif

 

خدایاشکرت   خدایا شکرت     خدایا شکرت    که پسرمو

در پناه خوت حفظ کردیو اونو دوباره به من بخشیدی

totalgifs.com pixel-anjo gif gif CurlyVIOLET.giftotalgifs.com pixel-anjo gif gif gabfairyjune.gif

و این جمله ایه که بعد از این اتفاق مرتب تکرار می کنم

Proud Mommy Tumblr gif

بعد از اون تو رو بغل کردمو تو ماشین نشستم و در حالی

که تموم تنم می لرزید اشکام سرازیر شد و خودتم انگار

متوجه شده بودی و تو هم شروع به گریه کردن کردی

 Tumblr gif

عکسها در ادامه مطلب

Sweet Expectations Tumblr gif

 

Happy Bitrhday My Love!

 به به عجب میزه زیبایی

  

اینم از جشن تولد امیر مهدی عزیز

این دخمل نازم پریسا خانمه که تو جشن تولد امیر مهدی باهاش آشناشدیم و منم اونو

تو دوستا لینکش کردم

   

 عزیزم به چی نگاه می کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

گرسنته ؟؟؟؟؟؟

   

 اینم از آقا امیر مهدی خان

   

 وای چرا همتون اخمو ایستادین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

   

 امیر مهدی جون تولدت مبارک

 

   

 خونه خواهر زن عمو اشرف

   

 اینم نوه خواهر زن عمواشرف و تو از اون خیلی خوشت اومده بود و می گفتی که حتما" باید

رو پاهات بزارمش و تو یهو اونو بوسیدی

   

 اداهایی که در میووردی

یا سرتو به اون تکیه می دادی  یا اونو می بوسیدی و با اون حرف می زدی

   

 اسم این نازی خانم هم صبا خانمه

 

   

 

وای چه اداهایی در میووردی و سرتو به سر اون می چسبوندی 

totalgifs.com creddy-bear gif gif creddy_love006.gif 

وقتی از رو پاهات برش میداشتیم گریه می کردی 

 totalgifs.com creddy-bear gif gif creddy_love006.gif

برابن مالک و جشن غدیر 

totalgifs.com creddy-bear gif gif creddy_love006.gif 

فدای اون خندت 

 totalgifs.com creddy-bear gif gif creddy_love006.gif

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Surprice

 سفره خانه سنتی مستوفی 

 totalgifs.com gatinhos gif gif 51.gif

 بسه دیگه شیطونی نکن

 totalgifs.com gatinhos gif gif 51.gif

 نوش جانت

 totalgifs.com gatinhos gif gif 51.gif

 اینم از کادوی اعظم خانم دختر عمو احمد

 totalgifs.com gatinhos gif gif 51.gif

 اینم پستونک عروسکه که یاد گرفتی مرتب اونو تو دهنت بزاری

 totalgifs.com gatinhos gif gif 65.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان یاسمن و محمد پارسا
8 آبان 92 10:06
الاهی من فدات بشم عزیز دلم


سلام خاله جون چقدر خوشحال شدم وقتی دیدم دوباره بهمون سر زدی
مامان یاسمن و محمد پارسا
8 آبان 92 10:25
الاهی بمیرم مامان چی کشیدی خدایا شکرت شکرت عزیز دلم اخه این چه کاریه وای مامان جونم بمیرم برا دلت تمام موهای تنم سیخ شده بود قربون دلت که اینقده ترسیدیاین شیطونا چه می کنند برا منم اتفاق افتاده وای خدا اون روز و دیگه نیاره ایشالاه همیشه سالم و سلامت باشید مرسی بازم خدایا ازت ممنونم که پسرم رو حفظ کردی
مامان یاسمن و محمد پارسا
8 آبان 92 10:28
تولدت مبارک عزیزم همیشه خوش باشی عزیزم ممنون که به ما سر زدی
سولماز
12 آبان 92 19:25
خدارو شکر که به خیر گذشته بله هزارین مرتبه شکر
مامان پریسا
19 آبان 92 16:09
سلام گلم. برای تولد دعوت هستید تولدش مبارک باشه ولی حیف که من دیر کامنتتو دیدم
مامان پریسا
19 آبان 92 16:10
نمیدونم کامنت ارسالشد یا نه. به هر حال بفرمایید تولد ممنون که به یاد ما هم بودی
مامان امیرمهدی
30 آبان 92 3:07
عزیزم هر وقت شکلک خواستی بیا اینجا چشم عزیزم
مامان یاسمن و محمد پارسا
4 آذر 92 10:00
قربون محبتهایت
ساره دختر خاله نفس
6 آذر 92 13:42
چه جیگری به وب ما هم سربزنید نظر بدید حتما" در اولین فرصت بهتون سر میزنم