نفس مامان محمد منصورنفس مامان محمد منصور، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

تقدیم به دومین ستاره درخشان زندگی ما

از خرابکاری گرفته تا........

1392/9/24 5:29
1,431 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

totalgifs.com precious-moments gif gif 159.gif

سلام جیگر امروز شنبه 92/7/27 و ما دیشب از شوشتر برگشتیم

totalgifs.com roupas gif gif aprons1003vi.gif

حالا می خوام در مورد حال گیری امروز خودم برات تعریف کنم

totalgifs.com turma-moranguinho gif gif Raspberry.giftotalgifs.com turma-moranguinho gif gif Hucksmart.gif

پای نت نشستم تا در مورد این چند روز برات بنگارم که تو اجازه ندادی

و مرتب رو کیبرد میزدی و یا موس رو می خواستی و حالا که

از سر خر شیطون گایین اومدی و می خواستی با اسباب بازیهات

بازی کنی دیدم که پی پی کردی و گفتم اول تو رو بشورم بعد بشین

و مطالبو بنویسم بعد تو رو تو دستشویی بردم و شستم و تو اتاق

گذاشتم و تا رفتم برات پوشک بیارم دیدم تو پذیرایی نشستی

و دوباره پی پی می کنی و حسابی زده حال بهم زدی و عصبانی

شدم ولی فوری خودمو کنترل کردمو گفتم : اشکال نداره بچست

و تو رو بردم وشستم و فورا" پوشکت کردم

حالا اومدم که قالی رو تمیز کنم و جاشو علامت بزنم تا وقتی

آقای پدرت تشریف آوردن اونو آب کشی کنیم که یهو یه صدایی اومد

و دیدم بله ......... شب قبلش 3  کیلو لوبیا از شوشتر خریده بودم

و هنوز فرصت نکرده بودم تو ظرف خودشون بزارم و تو هم از این

فرصت استفاده کرده بودی و با دندونات پلاستیک اونا رو پاره کردی

و از زمین بلند کردی و همه رو رو زمین ریختی و حسابی اعصابمو

داغون کردی ولی بازم به خودم دلداری دادم و گفتم که اشکال

نداره دیگه پیش اومده خلاصه یه پلاستیک دیگه آوردم و همه

رو یکی یکی جمع کردم و تو اون پلاستیک ریختم و تا اومدم

اونا رو بلند کنم ...........................

من از قبل این پلاستیکو نگاه نکردم که بینمسالمه یا نه ................

دوباره همه رو زمین ریختن . من که دیگه اعصابم کاملا" خراب شده

بود دوباره نشستم و اونا رو جمع کردم و الان که دارم می نویسم

تو ، تو آرامش لا لا کردی 

الهی خواب خوب ببینی عزیزم

 

totalgifs.com roupas gif gif vestu.gif

 

حالا بریم سر اصل مطلب 

totalgifs.com precious-moments gif gif 127.gif

 

تازگیها یاد گرفتی ادای خنده آقای پدرتو در بیاری .....وقتی بهت می گن

بابایی چطور می خنده:::::::::::با صدای بلند می خندی و صورتتو رو

به هوا می بری

 totalgifs.com ratinhos gif gif 70.jpg

دور خوردنو هم یاد گرفتی و وقتی می گم محمد منصور بچرخ شروع به

دور خوردن می کنی

 totalgifs.com precious-moments gif gif 173.gif

از روز ٩٢/٧/٢٧ یاد گرفتی که وقتی می گم موهات دست تو سرت

میزاری و یا گوشت کو؟ گوشتو می گیری و چشماتو ببند اونا رو می بندی

و یا دماغت کو ؟دماغتو چروک می کنی و بلند نفس می کشی و یا

زبونت کو اونو در میاری

totalgifs.com precious-moments gif gif 103.gif

 

بای بای کردنو هم قشنگ یاد گرفتی که مچ دستتو تکون بدی قبلا"

دستتو بالا و پایین می کردی

totalgifs.com ratinhos gif gif 07.gif

صدای بره- جوجه - سگ و گاو  totalgifs.com vacas gif gif vacas22.gif رو هم بلدی

totalgifs.com roupas gif gif Tshirt.gif

 

فرهنگ لغات منصور در آوردی

 

باب   یعنی  آب

په   یعنی توپ

نِنونه  یعنی هندونه

طوطی

پا

دس یعنی دست

دف یعنی رفت

اَی بعضی وقتها می گی اَیی  یعنی علی

هدی  یعنی هتی

بب  یعنی ببر

هو هو صدای سگ

جیک جیک صدای جوجه

ما اا ماااا صدای گاو

بَع بَع صدای بره

دَ  یعنی پنکه

نون همون نان

نااان  نااان  ماشین و یا موتور

دَر  یعنی آب بازی

بابای  یعنی بابایی

ماما یعنی مامانی

دَدَ یعنی آجی نیلوفر

دس دس یعنی دست بزنید

گووه  یعنی گربه

اَ  یعنی الو

نه

من

گُل همن گُل

 دوجه  یعنی گوجه

 

 اَه  یعنی دعوا کردن با کسی

 جوجه

تاب تاب ابا  یعنی تاب تاب عباسی

دخ  یعنی یخ

نوچ نوچ وقتی چیزی خراب کنی می گی 


totalgifs.com toread gif gif 23.jpg

برا روز پنجشنبه خاله زینب زنگ زدو برا تولد امیر مهدی جون دعوتمون

کرد امسال هم درست مثل پارسال خونه عمو احمد دعوتیم و پارسال

نتونستم برا تولد برم ولی امسال اول میریم تولد بعد میریم شوشتر

totalgifs.com toread gif gif toread09.gif

روز پنجشنبه عید غدیر است و روزه گرفتن تو این روز خیلی ثواب داره

عید غدیر, روز  عید غدیر, داستان  عید غدیر

غدير اساس دين اسلام و ثمره نبوت پيامبر(ص) است.

نام غدير تعيين كننده صراط مستقيم تا آخرين روز دنياست،‌ و خطابه

غدير زنده‌ترين سند آن نتيجه‌اش، ولايت اميرالمومنين (ع) است.

totalgifs.com rosas gif gif 72.jpg

ماجراي غدير

در سال دهم هجرت پيامبر (ص) از طرف خداوند مأمور شدند تا

دو مسئله مهم دين اسلام را به مردم ابلاغ نمايند و آن دو مسئله

عبارت بودند از حج و ولايت و خلافت دوازده امام (ع). پس از اين

اعلان مردم با عجله آماده خروج از مكه شدند. بعد از اينكه افراد

به محل غدير خم رسيدند پيامبر بر روي منبري كه در زير درخت

كهنسالي كه در آنجا بود ساخته بودند رفت و سپس دستور داد

تا اميرالمومنين (ع) را فراخواندند و دستور دادند بالاي منبر

پيامبر و دست راست آن حضرت بايستد، پس پيامبر منتظرايستادند

تا مردم كاملاً جمع شدند و آنگاه خطابه رسمي خود را بيان نمودند.

ايشان در اثناي خطبه دو عمل را انجام دادند، در ابتدا پس از

مقدمه چيني و ذكر مقام خلافت و ولايت اميرالمومنين(ع)

براي اينكه هرگونه شك و شبهه‌اي را برطرف نموده باشند پس از

شرح مقام ولايت به صورت لساني حضرت علي(عليه‌السلام) را

جانشين خود خواندند و آن را بدينگونه عنوان كردند كه:

«باطن قرآن و تفسير آن را براي شما بيان نمي‌كند مگر اين كه

كسي كه دست او را مي‌گيرم و او را بلند مي‌كنم و بازويش

را گرفته‌ و او را بالا مي‌برم» سپس حضرت بازوان علي (ع) را گرفتند

سپس فرمودند: «هر كس من مولي و صاحب اختيار اويم اين

علي مولي و صاحب اختيار اوست».

کارت پستال عید غدیر خم,کارت تبریک عید غدیر خم,کارت پستال غدیر,کارت تبریک برای عید غدیر,تصاویر عید غدیر خم,عکس عید غدیر خم,عکسهای عید غدیر خم,عکس از عید غدیر خم,عکس برای عید غدیر خم,عکس در مورد عید غدیر خم,تصاویر غدیر 

پیشاپیش رسیدن عید غدیر را به همه مامانها تبریک می گم

totalgifs.com rosas gif gif 70.jpg

وقتی بهت می گن با کسی دعوا کن رو به سوی اون نفر می کنی

و با صدای بلند می گی اه اه

totalgifs.com gatinhos gif gif cc5catbasket.gif

برای بوسیدن هم اول صداشو در میاری بعد لباتو به صوری می چسبانی 

وقتی روی زمین افتادی و دردت اومد اونو میزنی و بعد میای ، جایی که

دردت اومده رو باید ببوسم 

totalgifs.com gatinhos gif gif 70.jpg

دلت خیلی نازکه و اگه کسی رو ناراحت ببینی و یا ببینی داره گریه

می کنه تو هم شروع به گریه کردن می کنی 

totalgifs.com creddy-bear gif gif creddy_love005.gif

عاشق رقصیدنی و تا صدای موزیکی میشنوی تو هم با دهنت صدا در

میاری و شروع به رقصیدن می کنی

totalgifs.com joaninhas gif gif jo01.gif

وقتی بهت میگم شلوارتو در بیار اونو به سمت پایین می کشی و یا

پیرهنتو در بیار باز هم به سمت پایین می کشی و عاشق حمام کردنی

هر روز که از خواب بیدار می شی پیش حمام میری و در اونو میزنی

تا برات درو باز کنم تا بری و حمام کنی و یا اگه دیدی کسی حمام رفت

تو هم گریه می کنی و می خوای بری حمام 

totalgifs.com gatinhos gif gif 29 (2).gif

عاشق غذا دادن یا چیزی تو دهن کسی گذاشتنی و ماشالاه

دست و دل باز هم هستی و هر چیز که دستت باشه ، اگه کسی

بهت گفت بده میری و اونو تو دهنش میزاری

totalgifs.com creddy-bear gif gif glitter_divers_002.gif

وقتی کار درستی انجام میدی به علامت آفرین برا خودت دست

میزنی مثلا" وقتی غذا خوردیم تمام ظرف ها رو تو آشپز خونه می بری

و یا وقتی لباساتو عوض می کنم اونا رو تو ماشین لباس شویی میزاری

و بعد برا خودت دست میزنی

totalgifs.com joaninhas gif gif 14.gif

بابایی یادت داداه که وقتی می خوای رو گازو نگاه کنی چون قدت

نمی رسه و با پا بلندی هم نمی تونی چیزی ببینی یه سطل میاری

و زیزپات میزاری و میای بالا 

totalgifs.com gatinhos gif gif 42.gif

ادامه مطلب نفراموش

totalgifs.com roupas gif gif Socks.gif

totalgifs.com toread gif gif 27.jpg

آماده شدی که بری خونه مادر شوهر خاله زهره

 totalgifs.com roupas gif gif aprons1003vi.gif

 نکن  نکن الان گلو خراب می کنی

 totalgifs.com roupas gif gif aprons1003vi.gif

 کار خیلی بدی کردی که گل رو بهم ریختی

 totalgifs.com roupas gif gif aprons1003vi.gif

 آقای دکتر محمد منصور وارد می شود

این عینکای آجی نیلوفره هر کی بهشون دست بزنه فوری میری و اونا رو ازش می گیری و یا

اگه من اونا رو رو چشمام بزارم با زور اونا رو در میاری و به نیلوفر می دی ولی خودت هر کاری بکنی

اشکال نداره

 totalgifs.com roupas gif gif aprons1003vi.gif

 بده به من دیگه:::::::::::

 totalgifs.com roupas gif gif aprons1003vi.gif

 من ورزشکارم و می خوام این دمبل 2 کیلویی رو بلند کن

 totalgifs.com roupas gif gif aprons1003vi.gif

 بزار از این ور بشینم

اینجا بود که کلمه یا علی رو یاد گرفتی

 totalgifs.com roupas gif gif aprons1003vi.gif

 دیدید تونستم .........

 totalgifs.com roupas gif gif aprons1003vi.gif

 حالا نوبت بعدی که بلندش کنم

 totalgifs.com roupas gif gif aprons1003vi.gif

 این پلنگ صورتی رو برات خریدم و یکی هم برا امیر مهدی + لودر

 totalgifs.com roupas gif gif aprons1003vi.gif

 اینم از بشقاب پر از خاطره کودکی هام

 totalgifs.com roupas gif gif aprons1003vi.gif

 این کاسه هم مال زمانیه که اندازه تو بودم

 totalgifs.com roupas gif gif aprons1003vi.gif

 اینم یکی دیگه که الان مال تو شدن

 totalgifs.com toread gif gif 42.gif

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان امیرمهدی
28 مهر 92 15:30
اگه من جات بودم خودمو سیر میزدم


شاید اگه یه اتفاق دیگه پیش میومد منم همین کارو می کردم
مامان امیرمهدی
28 مهر 92 15:32
راستی انشاالله تولد عید غدیره .بعد بهت زنگ میزنم.شوشتر نری مثل پارسال که میکشمت
ممنون از اینکه به فکرمی چشم اگه کاری بود بهت میگم


برا تولد پارسالش خونه دایی احمدت بودیم فکر کنم امسال هم همین طوره
فقط روز دقیقشو بهم بگو
سولماز
29 مهر 92 21:17
تصورش واقعا سخته
آفرین به تو مامانی خوب که خودتو کنترل میکنی من اگه جات بودم از کوره در میرفتم
از طرف من این شیطون خان رو ببوس


بله عزیزم دیگه مجبورم خودمو کنترل کنم
بوسیدم
مامان پریسا
3 آبان 92 13:52
سلام زهرا جون خوشحال شدم از اشناییتون. لینکتون کردم.


سلام عزیزم عیدتون مبارک
منم با افتخار لینکتون کردم