نفس مامان محمد منصورنفس مامان محمد منصور، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

تقدیم به دومین ستاره درخشان زندگی ما

پنجمین ماه بارداری

1391/3/7 18:56
1,686 بازدید
اشتراک گذاری

الهی زندگیت طعم عسل شه،

 دعای دشمنات هی بی اثر شه

ستارت تا ابد روشن بمونه،

 سیاهی راه خونتو ندونه

الهی مرغ عشق آرزوهات

 سرشب تا سحر یکدم بخونه

 

Baby glitter plaatjes

٢٤اسفند ماه نوبت بعدی بود که باید دکتر می رفتم. وقتی رفتم یه

 خانم دکترجدید اومده بود( چون خانم دکتر قبلی باباش فوت کرده بود

 و مرخصی بود) این یکی خانم دکتر هم وزن و فشارمو انداز

گرفت،صدای قلب و جفتتو برام گذاشت و گفت همه چیز خوبه.

Baby glitter plaatjes

 

تو این مدت من ، بابایی و آجی نیلوفر رو حسابی خسته و  اذیت کردم،

دسته هر دوشون درد نکنه که تو انجام کارها به من کمک میکنن تا برا

من و   نی نی نازمون مشکلی پیش نیاد.

تمام کارهای خونه مثل آشپزی، جارو زدن vacuum cleaner with eyes animated gif 

 

، شستن ظرف ها شکلک های شباهنگو غیره....... رو دوش 

 اونا افتاده بود آخه از ماه اول بارداری اگه من آشپزی

 می کردم دیگه نمیتونستم چیزی بخورم برعکس همه، ویار

 من حالت تهوع نیست فقط با آشپزی سیر میشم، بخاطر همین

 وقتی بابایی خسته و کوفته ازسرکار برمیگرده خونه یا باید

غذای آماده بگیریم و بخوریم یا اینکه

خودش غذا درست کنه و مرتب میگه چی دلت میخواد تا برات درست

کنم.

 

بابایی همیشه منو تقویت میکنه و نمیزاره چیزهایی مثل

نوشابه  و فلفل  که برا من و تو سودی نداره بخورم.

به هر حال من از تمام زحمت هایی که در این مدت برامون کشیدن

 تشکر میکنم و ایشالا که بتونم جبران کنم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)