نفس مامان محمد منصورنفس مامان محمد منصور، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

تقدیم به دومین ستاره درخشان زندگی ما

قدر دانی ناچیز از عزیز جون

1391/3/10 21:52
598 بازدید
اشتراک گذاری

روز جمعه مورخ ٥/٣/٩١ مصادف بود با ٢٢ مین

 سالگرد درگذشت بابا جون بود ولی یاد و

خاطرش همیشه در یاد ما باقی می ماند .

 من وقتی ٥ ساله بودم اون پیش خدا

رفت و ما رو تو این دنیای بی وفا تنها گذاشت

من زیاد خاطره ای از اون موقع و بابام ندارم

 ولی در عوض مامانی دارم که اصلا"

 لنگش تو دنیا پیدا نمیشه و تو این ٢٢ سال

اصلا"نذاشت که ما نبود پدر رو احساس

 کنیم و هم برامون

بابا و هم مامان بود و

 هیچ وقت نذاشت که ما ٣ تا

خواهر کوچکترین ناراحتی

به دلمون راه پیدا کنه و تمام زندگیشو وقف بزرگ کردن ما کرد و از تمام خواسته های

 خودش گذشت تا ما به خواسته هامون برسیم

 و هر موقع ما مریض می شدیم Smileyشب تا صبح بالای سرمون بیدار مینشست  شکلکهای جالب و متنوع آروینو

او تنها کسی بود که با گریه هامون گریه

 می کرد و با شادیهامون شاد می شد خلاصه تمام

 دار و ندارشو برا ما گذاشت و الانم که بزرگ

شدیم بازم انیس و مونسمونه و هر

موقع ناراحتی داریم به سنگ صبورمون یعنی مامان عزیز تر از جونمون پناه می بریم و

اون با صبر و خوش رویی ما رو در آغوش خود

پناه می ده و ما رو کمک می کنه و تمام

سختی ها رو برامون آسون می کنه .

شکلکهای جالب آروین

واقعا" درسته که  بهشت زیر پای چنین مادرانی

قرار داره

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

من نمی دونم با چه زبونی باید از زحمات

بی دریغش تشکر کنم ولی همیشه و همه جا

قدرشو می دونم و فدای خاک پاک زیر پاشم و

خودم  را تا آخر عمر مدیون اون می دونم... 

Thank You Scraps, Graphics and Comments for orkut, myspace

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)