نفس مامان محمد منصورنفس مامان محمد منصور، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

تقدیم به دومین ستاره درخشان زندگی ما

روز پدر

1391/3/16 21:52
591 بازدید
اشتراک گذاری

ذکر من، تسبیح من، ورد زبان من علی است

جان من، جانان من، روح و روان من علی است

تا علی (ع) دارم ندارم کار با غیر علی

شکر لله حاصل عمر گران من علی است

 

میلاد امام علی(ع )و روز پدر  مبارک باد

 

شنیدن صدای قلب کسی که دوستش داری زیباترین موسیقی دنیاست . . .

 


همسر عزیزم دوستت دارم ، روزت مبارک

 

١٣ رجب مصادف است با تولد حضرت علی (ع)

و روز مرد (پدر) و من این روز رو به همه باباهای

دنیا و مخصوصا"

شوهر عزیز خودم تبریک می گویم . شکلکهای جالب آروین

روز دوشنبه مورخ ١٥ خردادماه مصادف با روز پدر بود و

ما هنوز مسافرت بودیم من و زن عمو اشرف یه روز

 قبلش بازار رفتیم و هر کدوممون یه پیرهن گرفتیم

شکلکهای جالب آروین

 و همون شب هم خواهرش برا هممون به مناسبت

روز مرد بستنی خرید و عمه مرضیه هم

کیک خرید

 فردا صبح بعد از ناشتا ما کادوهامون رو بهشون

دادیم و آجی نیلوفر هم برا بابایی یه اسپره

 از طرف هر دوتایتون شکلکهای جالب آروینخرید و به اون داد

بابایی خیلی خوشحال شد چون الان بابای

 دوتا بچه خوشمله و تمام این خوشبختی رو

مدیون شما می دونه .  

 

 

شکلکهای جالب آروین

 

مامانای گل با خوندن اس مس های زیر  بیا

 یکم با هم شاد باشیم و بخندیم :

 

 

از نظر یک زن “بی عیب ترین” مرد دنیا پدرشه،

 


“زن ذلیل ترین” مرد دنیا برادرشه،

 


“خوش تیپ ترین” مرد دنیا پسرشه

،
“مظلوم ترین” مرد دنیا پدر شوهرشه،

 


“قدر نشناس ترین” مرد دنیا دامادشه

،
“خوشبخت ترین” مرد دنیا شوهر خواهرشه،


و “بدترین”،”بی ریخت ترین”،”بی عاطفه ترین “

 

” بداخلاق ترین” مرد دنیا شوهرشه !

 

 

   شکلکهای جالب برای آروین 

وای روز مادر و روز پدر / جدم از ناراحتی آید به در

 

روز مادر یک النگو می دهم / زن دهد جوراب در روز پدر

 

تازه پول دومی را هم زمن / می ستاند از طریق گل پسر

 

قیمت جوراب من هم لاجرم / از النگو هست قدری بیشتر !

 

 

به علت گرانی ، بانک مرکزی به مناسبت روز مرد

کارتهای آفرین ، صدآفرین ، هزارو سیصد آفرین ، همسر خوب ونازنین چاپ کرد !

 

امروز به نام پدران نام گرفت /  زن رفت و ز همسر خودش وام گرفت

هر مرد در این روز بدیدم، کادو / جوراب ، لباس زیر یا مام گرفت !

.

.

تصوير.تصويرتصويرتصويرتصويرتصوير

 

شاعر در بیت دیگری می فرماید:

روز مرد است و عجب! کادوی ما نایاب است /

گر چه این دُر گرانقدر همان جوراب! است

 

پیشاپیش “روز ملی جوراب” که در ایران به آن

 روز “پدر” می گویند مبارک !

 

بااینکه من از وضع خودم دلگیرم

 


بی هدیه برای تو پدر میمیرم!

 


در شهر به هر مغازه رفتم دیدم

 


جوراب نداشت،بنده بی تقصیرم!

شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نایسل
20 خرداد 91 20:43
منم تبریکک با تاخخخیرر


مرسی عزیزم