نفس مامان محمد منصورنفس مامان محمد منصور، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

تقدیم به دومین ستاره درخشان زندگی ما

هشتمین ماه بارداری

1391/4/7 15:26
1,541 بازدید
اشتراک گذاری

١٦دوباره نوبت بعدی دکتر من بود

 ولی چون تازه از مسافرت برگشته بودم

 خسته بودم و اون روز نرفتم

 و در عوض ٢١ رفتم بعد از اینکه دکتر صدای

 ضربان قلبت رو گذاشت فشار و وزنم

رو اندازه گرفت و گفت : چرا تو بازم وزن

 کم کردی تو برعکس بقیه هستی بجای

 اینکه وزن اضاف کنی الان ٣ کیلو کم کرده ای

 

ولی اشکال نداره برات سونو می نویسم تا

ببینم وزن جنین چطوره و برام یه سونو

 نوشت و گفت ٢ هفته دیگه بیا و سونو

 رو همون روز انجام بده بعد من از مطب

 بیرون اومدم و بابایی که دم در

 منتظر من بود گفت : دکتر چی گفت : و من براش

همه چیز رو تعریف کردم

و بابا علی گفت :که

 خیالت راحت باشه من میگم همه چیز

 خوبه و اون همیشه با حرفاش منو

 آروم میکرد و منو از نگرانی در میاورد . 

 

 Baby glitter plaatjes

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)