نفس مامان محمد منصورنفس مامان محمد منصور، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

تقدیم به دومین ستاره درخشان زندگی ما

هدیه عزیز جون برا نی نی گل

1391/4/7 23:59
819 بازدید
اشتراک گذاری

ني ني شكلك

امروز (٦/٤/٩١) بالا خره موفق شدیم بریم بازار .

 

چند روزی بود که عزیز جون بمون پول داده بود

 تا بریم برات یه دستبند به انتخاب خودمون بخریم

 و ما هر وقت بعد آموزشگاه که می رفتیم

دیر می رسیدیم و مغازه ها داشتن تعطیل

 می کردن و موفق به خرید نمی شدیم .

Baby glitter plaatjes

 

و لی امروز تونستیم زود تر از همیشه به

 بازار برسیم .

ني ني شكلك

عزیز جون گفت : به انتخاب خودتون یا

دستبند پلاکی یا انگشتر دار بخرید ولی

 بابا علی گفت : ممکنه اگه انگشتر دار 

 بخریم با انگشترش صورتت رو زخمی کنی

و یه پلاکی خوشکل انتخاب کرد و بعد عزیز جون

گفت بدین اسمشو روش

بنویسن (واقعا" دست عزیز جون درد نکنه ).

ني ني شكلك

بعد از خریدن دادیم اسم نازت رو روش بنویسن .

آقای طلافروش گفت:که انگلیسی بنویسم یا فارسی؟

 

من گفتم فارسی ولی آجی نیلوفر

 گفت : انگلیسی بصورت پیچی 

و چون نظرش مقدم بود قبول کردیم

ني ني شكلك

و به آقای طلا ساز گفتیم که با خط خیلی زیبا

و پیچی بنویسهدنیای زیبادنیای زیبا منصور دنیای زیبادنیای زیبا

ني ني شكلك

و قرار شد فردا بین ساعت ١٢ تا ٢ بعد از ظهر

بریم و تحویل بگیریم .

بعد از اون بابایی ما رو برا شام برد بیرون

و پیتزا سفارش دادني ني شكلك ما که خیلی گرسنه بودیم

حسابی چسبیدumbrella ( دست گلش درد نکنه ) و

بعد از اون اومدیم خونه . 

 ني ني شكلك

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

الهه مامان روشا جون
13 تیر 91 0:33
سلام دوست عزیز.دخترم روشا تو مسابقه نی نی خانه دار شرکت کرده اگه میشه بهش رای بدین.
http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php
حتما آدرس وبلاگتون رو بذارین که رای ثبت شه.سه شنبه آخرین روزه.

رای دادم عزیزم الهی که موفق بشه
الهه مامان روشا جون
13 تیر 91 16:20
ممنونم بابت رای.من شما رو لینک کردم.


قابل نداشت من هم شما رو لینک کردم
الناز
14 تیر 91 13:34
ایشالا صحیح و سالم به دنیا بیاد


مرسی گلم من لینکت کردم
الناز
14 تیر 91 14:48
لینک شدی گلم


مرسی گلم بهت سرزدم.
مانا
15 تیر 91 13:57
لوگومم بزارممنون







گذاشتم عزیزم رمز یادت نره مرسی


نایسل
16 تیر 91 13:42
سلام خوشگلم پلاک مبارک باشه
عیدت مبارک عزیززززز دلم البته با تاخیر بوسسسسسسسسسسسسس [بوسه]


مرسی عزیزم بازم بمون سر بزن
عروسک
16 تیر 91 21:54
سلام عزیزم لینک شدی انشالله نی نی سالم به دنیا بیاد
بازم به من سربزن


ممنون گلم بهت مرتب سر میزنم.
راستی ادرس وب جدیدم رو میام بهت میدم.