نفس مامان محمد منصورنفس مامان محمد منصور، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

تقدیم به دومین ستاره درخشان زندگی ما

دندون درد مامانی

1391/4/18 12:34
505 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم بالاخره بعد از 10 روز حالم بهتر

 شد و تونستم دوباره شروع به نوشتن کنم .http://sheklake-2020arosak.blogfa.com/

چون تو این مدت حسابی دندونام درد میکرد

 و خیلی بی تاب بودم**** و نمی تونستم چیزی

 بنویسم ولی الان  بهتر شدم .

 

از همون 8 تیر که قبلا برات گفته بودم

دندون درد من شروع شد Smileyو اون روز ما شوشتر

عروسی (پسر دوست عزیز جون)http://sheklake-2020arosak.blogfa.com/ دعوت بودیم .

بعد از ظهر اول رفتیم دستبندتو تحویل گرفتیم Smiley 

و بعد رفتیم شوشتر تو عروسی همه سراغ تو

رو می گرفتن و من به همه می گفتم که

 الحمدوالله خوب هستی و بعد از عروسی

ما رفتیم شِـــکـــلـَــک هــاے عـَــروسـَــــک خونه عزیز جون اون روز یکی از

دندونام کمی درد میکرد ولی فردای اون روز

 تمام دندونای جلوم درد گرفته بودنhttp://sheklake-2020arosak.blogfa.com/  و من

 بخاطر تو هیچ داروییشکلکهای جالب و
متنوع آروین نمی تونستم

 بخورم ولی درد اونقدر زیاد بود که من بابایی

 رو چندبار فرستادم zibaداروخانه تا شاید یه چیزی

 پیدا کنه تا درد دندونم یکم آروم بشه

ولی هر چه میگرفت هیچ اثر نداشت .****

شب که اومدیم اهواز ساعت 30/1 شب

 بود و درد طوری بود که مجبور شدیم بریم

 کلینیک دندانپزشکی ولی اونم فایده ای

نداشت بلکه بدتر هم شد و آقای دکتر شکلکهای جالب و متنوع آروین

گفت :که به عصب رسیده و چون باردار هستی

نمیشه کاریش کرد و باید تحمل کنی .

من از اون علت درد رو پرسیدم و آقای دکتر

 در جواب گفت که : چون باردار هستی

 تمام ویتامین های مورد نیاز بدن جذب جنین **

میشه و ویتامین زیادی برای بدنت باقی نمی مونه .

babyophand.gif

خلاصه ، خستت نکنم فردا و پس فردای اون روز

بازم پیش یه متخصص خوب رفتیم و اون یه

 کارایی روی دندونم انجام داد شکلکهای جالب و
متنوع آروین

که دردش یکم بهتر شد و گفت که بعد از

زایمانت بیا تا کاملا" عصب کشی و درستشون

 کنم و من تو این چند روز نمی تونستم

 چیزی بخورم  Smiley بااینکه چند روز از این قضیه

 میگذره و تا الان که دارم برات تعریف می کنم**

 درد داره ولی دیگه قابل تحمل است.   

baby-met-knuffels.gif    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)