نفس مامان محمد منصورنفس مامان محمد منصور، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

تقدیم به دومین ستاره درخشان زندگی ما

تاریخ دکتر برای تولد نی نی گل

1391/4/20 23:53
619 بازدید
اشتراک گذاری

ني ني شكلك

امروز _(20/4/91) بازم نوبت دکتر داشتم .

ني ني شكلك

من و بابا علی بعد از آموزشگاه رفتیم دکتر .

نوبت من که شد رفتم پیش خانم دکتر ،

 خانم دکتر اول وزن و فشارمو اندازه

گرفت بعد صدای قلبتو zibaگوش کرد Hospital Animated

بعد گفت که یه کم فشارت بالاست ،

تو سالن منتظر باش و 10 دقیقه دیگه

بیا دوباره فشارتو اندازه بگیرم .

ني ني شكلك

بعد از 10 دقیقه دوباره منو صدا زد و

فشارمو گرفت و گفت : که الان خوبه .

 

 

 

 

 

 

بعد اول تاریخ زایمان رو چون سزارین

 بودم برام  30/4/91 زد و من بهش گفتم

که یکم دیرتر بزنه چون 1 روز هم برای

 تو که زودتر بیای خیلی زیاده و اون

 قبول کرد و تاریخ نهایی رو 1/5/91 زد و

گفت : که کدوم بیمارستان بزنم

 من هم گفتم : نفت .

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

بعد هم نامه معرفی به بیمارستان

رو بم داد و گفت : که تاریخ نمیزنم

 اگه احیانا" زودتر از این تاریخ اتفاقی

 افتاد زودتر برو بیمارستان و اگه

 مشکلی نبود 27/٤ یعنی یک هفته

دیگه دوباره بیا در ضمن تو این مدت

حواست به حرکاتش باشه که اگه

 کمتر شد به بیمارستان برو و

بعد اون گفت : برای چک کردن

حرکاتش بعد از غذا رو پهلو دراز بکش

اگه تو یک ساعت 3 تا 4 تکون داشت

خوبه و من بهش گفتم که این رو

 امتحان کردم و این حرکتهایی

که می گی 5 دقیقه که بگذره

بیشتر از این تکون میخوره بعد

از اون با خانم دکتر خداحافظی کردم

و با بابا علی اومدیم خونه .

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعكس، كد موسیقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

تو راه که بودیم عزیز جون زنگ زد و

من قضیه رو براش تعریف کردم .

Baby glitter plaatjes

نمیدونی عزیزم چقدر من و بابایی

خوشحالیم چونsmile دیگه داره شمارش

معکوس شروع میشه و ما ثانیهzandloper10.gif

 شماری میکنیم تا کی این 10 روز

 هم به سلامتی تموم بشه

و تو رو تو بغلمون بگیریم .

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

امروز فکر کنم که تو هم متوجه

 این شادی ما هم شدی چون از  شکلکهای جالب آروین

وقتی که از دکتر اومدیم تا حالا که

 دارم اینا رو مینویسم خیلی خیلی

 داری ورجه وورجه می خوری

 و حتما"تو هم زودتر می خوای

 که پا به این دنیا بذاری و تو بغل ما جا بگیری .  

Baby glitter plaatjes 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نایسل
21 تیر 91 11:45
عزیزم چیزی نمونده پس
الهی زایمان راحتی داشته باشی به خوبی خوشی دنیا ب یاد


عزیزم مر30 که بهم سر زدی منتظر نظرات بعدیت هستم.
یکی
24 تیر 91 15:58
مبارکه


دستتون درد نکنه
دوتا
24 تیر 91 15:59
به دنیا اومد مبارک باشه





مرسی عزیزم