نفس مامان محمد منصورنفس مامان محمد منصور، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

تقدیم به دومین ستاره درخشان زندگی ما

تولد عشقم و چهاردهمین سالگرد بهم رسیدنمون

1391/6/18 22:31
1,483 بازدید
اشتراک گذاری


تولدت مبارکتولدت مبارک

валентинка

علیرضا عزيزم روز تولدت را با آسماني پر از ستاره هاي چشمک زن

با دشتي پر از شقايق ها و با آرزوي موفقيت براي تو

به تو تبريک ميگويم . . . گل من تولدت مبارک

 сердце

١/٦ مصادف بود با تولد بابایی

اون روز برا بابایی یه جشن کوچولوی 4 نفره

 گرفتیم و از طرف تو و آجی نیلوفر یه

 شلوار زیبا به اون هدیه دادیم و

شام هم رفتیم رستوران

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 



رسيده روز تولد تو که باز برات هديه بگيرم

واسه من اينم يه جور بهونه ست بگم که چقدر برات ميميرم

روز آغاز زيستن مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



وقتي که پاتو گذاشتي روي اين زمين خاکي

تموم گل هاي عالم شدن از دست تو شاکي

خدا هم هواتو داشته ، تو رو با گلا سرشته

با تو دنياي پر از درد ، واسه من مثل بهشته

روز ميلادت مبارک عزيزترينم .





* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 



عزيزم آهنگ صدايت با به دنيا آمدنت زيبا ترين ترانه زندگيم

نفس هايت تنها بهانه نفس کشيدنم و وجودت تنها دليل زنده

 بودنم است

پس با من بمان تا زنده بمانم ... تولدت مبارک . . .


feest62.gif


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


 

116q7brfc6.gif

واسه من جشن تولدت يه بهونه بود هميشه / که رو هديه بنويسم دلم از تو دور نميشه

عزيزم تولدت مبارک ، دوستت دارم . . .

te.gif

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 




يک تکه بلور از جنس حضور / يک ياس سپيد از رنگ اميد

با هرچي وفاست از سوي خدا / همه تقديم تو باد

عزيزم امروز قشنگ ترين روز زندگيمه

gefeliciteerd2520bloemen2520glitter.gif 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
голуби

6/5 هم سالگرد ازدواجمون بود و من

به بابایی از طرف 3 نفرمون یه

 پیرهن هدیه دادم

(مبارکش باشه )я тебя люблю

  شکلکهای جالب آروین

بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست

و قشنگ ترین روزم روز پیوند با تو

سالگرد ازدواجمون مبارک

 شکلکهای جالب آروین

عزیزم بهترین انتخاب عمرم همراه شدن با تو در مسیر زندگی است

هر چیز خوبی در دنیا فقط یکیست ٫ 14شاخه گل به

 مناسبت چهاردهمین سالگرد

ازدواجمان تقدیمت میکنم

.شکلکهای جالب آروین

با آمدن تو بهترین و زیبا ترین لحظات وارد کلبه خوشبختیمان شد

تو را از خدایی خواستم که به رحمت بی کرانش ایمان دارم

 پس برایم بمان

و بدان که تا بی نهایت عاشقانه دوستت دارم سالگرد ازدواجمان

 را به تو تبریک میگویم

شکلکهای جالب آروین

همسر با وفایم من برای همسفر شدن با تو ، از تمام

دلبستگی‌هایم گذشتم

حال منم و یک بغل پر از گلهای عاشقی

تو وعده سبزشدن دل کویر مرا دادی و بغض بی پایان مرا فرونشاندی

وقتی که باران نمی‌بارد. تو مهربانی ببار ای گل همیشه بهار من . . .

شکلکهای جالب آروین

علیرضا، عزیزم

تو بهترین بهانه برای زندگی من هستی

آرزومندم سایه‌ات همیشه برسرم گسترده باشد

سالگرد ازدواجمان مبارک . . .

شکلکهای جالب آروین

علیرضا جان ، با یک دنیا شور و اشتیاق وضوی عشق می گیرم

و پیشانی بر خاک می گذارم و خداوند را شکر می کنم که ما

را با یکدیگر آشنا کرد

آرزو می کنم در لحظه لحظه زندگی مشترکمان

در کنار فرزندمان عاشقانه و صادقانه به پیوندی که بسته ایم

 تا ابد وفادار باشیم . . .

شکلکهای  جالب  آروین

مهربانم با وجود تو، مرا به الماس ستارگان نیازی نیست

این را به آسمان بگو

تو به قلب من شادی و به جانم روشنایی می بخشی

سالروز یکی شدنمان خجسته باد . . .

شکلکهای  جالب  آروین

همسفر زندگیم وجود نازنین تو بهانه زیستن است

تو زیباترین حضور عاشقانه در زندگی من هستی

عاشقانه و بی نهایت دوستت دارم، بیش از آنچه تصور کنی . . .

شکلکهای  جالب  آروین

همسر خوبم …. جان به ذهنم سپرده ام که غیر از تو به کسی

 فکر نکنم

به چشمانم یاد داده ام که جز تو نبیند

و در سالروز ازدواجمان هدیه ام برای تو قلبی است که تا ابد می تپد . .

همسر عزیزم

با قلبی سرشار از شادی و شور خوشبوترین و لطیف ترین

گلهای هستی را

همراه با خوش آهنگترین ترانه گیتی

به مناسبت سالروز ازدواجمان  تقدیم می کنم

دوستت دارم

آنکه قصد خوشبختی دارد

در را میکوبد و فقط آنکه عشق میورزد در را باز خواهد دید

دوستت دارم

 

این وب بهونه ای است تا از کسانی که خیلی خیلی

دوستشون دارم تشکر کنم

امروز می خوام از عشق عزیزم ، علیرضا جان که در تمامی

 لحظه های زندگی پا به پای من جلو اومد

و همیشه حامی و پشتیبان من بود تشکر کنم

 

 همسر عزیزم علیرضا جان تا ابد دوستت خواهم داشت

 

 

همیشه میترسیدم تو را از دست بدهم ، همیشه میترسیدم رهایم کنی ،مرا تنها بگذاری

اما…. تو آنقدر خوبی، که به عشق و دوست داشتن وفاداری

که حتی یک لحظه نیز فکر نبودنت را نمیکنم

همین مرا خوشحال میکند ، همین مرا به عشق همیشه داشتنت امیدوارم میکند

 

دُنیآ رآ میدَهَمـ بَرآی لبخَندَتـ
هَرآسی نیستـ
شآد کـِه بآشی
دُنیآ دوبآرهـ از آنــِ مَن خوآهد شُد . . . .!

 

عشق و بهانه از تو
ناز و نوازش از من
قهر و گلایه از تو
آشتی و سازش از من
یه قلب ساده از تو
عشق و علاقه از من
فقط ، فقط تو گل باش
ریشه و ساقه از من


عشق یعنی راه رفتن زیر باران
عشق یعنی من می روم تو بمان
عشق یعنی آن روز وصال
عشق یعنی بوسه ها در طوله سال
عشق یعنی پای معشوق سوختن
عشق یعنی چشم را به در دوختن
عشق یعنی جان می دهم در راه تو
عشق یعنی دستانه من دستانه تو
عشق یعنی می برم تا اوج تورو
عشق یعنی حرف من در نیمه شب
عشق یعنی اسم تو واسم میاره تب
عشق یعنی انقباظو انبصاط
عشق یعنی درده من درده کتاب
عشق یعنی زندگیم وصله به توست
عشق یعنی قلب من در دست توست
عشق یعنی عشقه من زیبای من
عشق یعنی عزیزم دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

باران قلنبه
20 شهریور 91 16:38
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین.
دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره.
آدرس سایت آتلیه سها:
Soha.torgheh.ir/festival
لینک مستقیم جشنواره تو وبم هست
یه دقیقه بیشتر طول نمی کشه من نیاز دارم به رای شما
عجله کنین زیاد وقت نمونده منتظرمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا






چشم
مامانی
23 شهریور 91 2:30
سلامممممممممممم ماشالا به گل پسرت چه نازه

مبارکه

به وب پسر منم بیا


باشه مامانی
مامان امیر مهدی
28 شهریور 91 2:21
سالگرد ازدواجتون مبارک


ممنون
نایسل
31 شهریور 91 2:40
کلی تبریکککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک


مرسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسی
سپیده
15 مهر 91 15:14
سلام. وبلاگ "کودک من" پستی را به عنوان "شیرین ترین لحظه زندگی من" گذاشته. خوشحال می شم در صورت تمایل شما هم شرکت کنید. www.koodakeman91.niniweblog.com


چشم
سپیده
20 مهر 91 20:55
سلام . با تولد پروانه ای دخترم اپ هستم. خوشحال می شم یه یادگاری براش بنویسید.

http://koodakeman91.niniweblog.com/
__$$
__$$$
__$$$$__________________$
__$$$$$________________ $$
__$$$$$$$______________ $$$
__$$((▂))$$$____________$$$$
__$$$$$$$$$$_________$$((▂))$
__$$$'¤'¤'$$$$$______$$$$$$$$$
__$$$¤'¤'¤'¤$$$$___$$$$'¤'¤'¤$$$
__$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$__$$$¤'¤'¤'¤$$$
__$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$$'¤'¤'¤'¤'$$
___$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'¤'$$$
_____$$$$'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'$$$
__$$$$$_$$$'¤'¤'¤'¤$ $$'¤'¤$$
_$$((▂))$$$$$_$$$$$$$$$$$_O_O
$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$_ _ $ $
$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$___$ $
$$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$
__$$$((▂))$$$$$_$$$$$
____$$$$$$$_$$$$$
_________$$$$$
______$$$
_____$¤
___$¤
__$¤


حتما"