نفس مامان محمد منصورنفس مامان محمد منصور، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

تقدیم به دومین ستاره درخشان زندگی ما

اولین خنده ی صدادار فندقم و یه سری خبرهای دیگه

1391/7/25 0:01
1,308 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم چند تا خبر جدید دارم

     

اولین خبر : به دو علت روز پنجشنبه 9/6 عزیزجون

اینا اومدن اهواز

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

یکی اینکه ما عروسی دعوت بودیم و من

 نمی خواستم تو رو ببرم  دومیشم به

 خاطر اینکه قرار بود بابایی بره و برا

خاله نرگس ماشین Car 1بخره .

        

روز جمعه بابایی رفت بازار و براش

ماشین    خرید که مبارکش باشه تصاوير زيباسازی TopBloger.com تصاویر زیباسازی وبلاگ

                             

دومین خبر خوب : روز شنبه وقتی که

خاله نرگس بات حرف میزد اولین

 خنده ی صدا دارتو کردی.

     

(مامانی میمیره برا اون خنده هات عزیزم)

 

            

 

شنبه بعد از ظهر هم عزیز جون اینا رفتند شوشتر

سومین خبر : همون روز شنبه 11/6 شب

 بود و من داشتم شام رو آماده می کردم

و تو شروع به گریهشکلکهای جالب  و متنوع آروین کردی و بعد

 با صدای بلند کلمه ددددددددددد رو پشت

سر هم تکرار کردی و این دومین کلمه ای

بود که یاد گرفتی شیرینم

چهارمین خبر : روز چهارشنبه عصر هم

 برا اولین بار رفتیم موسسهشکلکهای جالب  و متنوع آروین

 بابایی(قبلا"صبح رفته بودی و کسی اونجا نبود )

 و اونجا خیلی ها دوست  شکلکهای جالب آروینداشتن

 تو رو ببینند و من وقتی وارد شدم

 تو رو از من گرفتند و مرتب از بغل این یکی

 به اون یکی می دادن و اونجا کاسبی

 هم کردی و بعضی از مامانای بچه ها

بهت پول کادو دادن .

تازه یکی از دخترا هم ازت خواستگاری هم کرد

 (چه زمونه ای شده که دختر از پسر خواستگاری کنه )

            

پنجمین خبر : روز پنج شنبه 16/6 نوبت بهداشت

داشتی و صبح منو بابایی تو رو بردیم

 بهداشت و بعد از اینکه وزنت و دور سر

و قدت رو گرفتن گفتند که ماشالاه

همه چیزش نرماله و رو خط رشد خودش جلو میره

وزن :5670گرم

دور سر 38

قد:7/55

ششمین خبر : الان چند روزی است

که تو توجه به تلوزیون  می کنی و وقتی

تو رو روبروی اون میزارم نگاهشِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے می کنی.

و خبر آخر روز جمعه 17/6 رفتیم شوشتر

 و بابایی خاله نرگس رو برد تمرین رانندگیLow Rider

 تا ترسش بریزه و تو رو گذاشتیم

 پیش عزیز جون وقتی اومدیم تو رو

حمام کرده بودشکلکهای جالب آروین و چون برات کلاه نبرده

 بودم روسری خودش رو سرت کرده بود

 و تو مثل دخترا شکلکهای جالب  و متنوع آروینشده بودی

بعد تلوزیون رو برات روشن کرده بود و

تو نگاه می کردی.

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

الان هم یک هفته است که یاد گرفتی وقتی

میبرمت دستشویی اونجا پی پی می کنی

 

بعد رفتیم خونه بابا بزرگ من و تو رو

 سوار موتور Dirt Bikeکردیمو عکس گرفتی

امروز هم که یکشنبه19/6 است و

الان که دارم این مطالبشکلکهای جالب  و متنوع آروین رو برات

 می نویسم تو کنارم بیداریشکلکهای جالب  و متنوع آروین و داری

 کلمه آقا رو تکرار می کنی و دیگه

 صبرت هم تموم شده و می خوای گریهشکلکهای جالب  و متنوع آروین کنی

الان آجی نیلوفر رو بیدار میکنم تا شکلکهای جالب  و متنوع آروین

برات تلوزیون رو روشن کنه تا نگاه کنی.

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

 

 

مامانی من دیگه رو پا خودم ایستادم

ماشالاه به گل پسرم

اینم از اداهای آجی نیلوفر

 

مامان دوربگرده با اون خندت

اولین خنده صدادار محمد منصور

 

مامان فدای اون نگاه کردنت بشه

به چی زل زدی مامان ؟؟؟؟؟؟؟؟

 

واااای چقدر سرمو کج بگیرم خسته شدم دیگه

بازم اداهای آجی نیلوفر

 

اسمارتیزم دوباره بدونه کمک کسی نشسته

 

مامانی دوباره ازم عکس بگیر

 

آآآآآآی کمک منو بگیرین دارم میوفتم

 

آفرین به پسر گلم که گریه نمی کنه

حمام کردن فندقم

 

من همیشه تو حمام اینجوری ساکتم چون آب بازی رو دوست دارم

حمام کردن گل پسرم

 

بعد از حمام

کجا رو نگاه می کنی جیگرم

بعد از حمام

 

آفرین به پسمل حرف گوش کنم

بعد از حمام

 

عزیز مامان راحت بخواب

بعد از حمام

 

قربون اون خوابیدنت برم

بعد از حمام

 

این لباس هم از یادگاری خاله زهره جون

 

اینم یه نوع خمیازه کشیدن

 

گل پسرم آماده شده که بر سر کار بابایی

 

شیرینم خوابهای خوب ببینی

 

فدای اون خنده هات

 

عزیز مامان کجا رفتی؟؟؟؟؟

 

 

سلام من محمد منصور هستم

 

 

ببینید من هم بلدم چشمک بزنم

 

ببینید من چه با مزه خوابیدم/////

 

بسه دیگه عکس بگیرین من خوابم میاد

 

 

خوابیدن خرگوشی

 

واااای دستا رو نگاه همه دارن منو گچ نه ببخشید پودر می زنن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مهدیار
7 آبان 91 1:28
سلام

وبلاگتون خیلی خیلی زیباست

خیلی پسر نازی داری
خدا حفظش کنه

خیلی خوشخال میشم به وبلاگ منم بیاد و هم رو لینک کنیم

حتما"
مامان امیر مهدی
9 آبان 91 3:01
سلام با جشن تولد امیر مهدی آپم. یادگاری فراموش نشه


باشه گلم