نفس مامان محمد منصورنفس مامان محمد منصور، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

تقدیم به دومین ستاره درخشان زندگی ما

اولین شب یلدای گل پسرم

1391/10/12 0:57
10,974 بازدید
اشتراک گذاری

 یلدا مبارک

اس ام اس مخصوص شب یلدا - www.RadsMs.com

 

یلداست بگذاریم هر چه تاریکی هست هرچه سرما و خستگی

 هست تا سحر از وجودمان رخت بربندد امشب بیداری را

پاس داریم تا فردایی روشن راهی دراز باقیست


 

 میوه آرایی شب یلدا

بیا قاچی ازین هندونه بردار

ازین شربت یکی پیمونه بردار

اناری آتشین دردونه بردار 

درین یلدا تو

شیرین کن لبانت 

یلدای همتون مبارک

 

.yalda postal eydoone.com 40 جدید ترین عکس های شب یلدا

رفتم شب یلدا به سراغ حافظ 

 تا حال مرا کند برایم محرز

گفتم که شود بهتر از این احوالم ؟ 

 دیوان به زبان آمد و گفتا هرگز !

 

yalda postal eydoone.com 41 جدید ترین عکس های شب یلدا

 

 

تو خوبی!

تو بهترینی!

تو تکی!
.

 

اینم از هندونه شب یلدات. بذارشون تو یخچال خنک شه !

یلدا مبارک

 

yalda postal eydoone.com 32 جدید ترین عکس های شب یلدا

 

چون تیر رها گشتـه ز چلّـه شده ایم!

 

مهمان شمــا در شب چلّـه شده ایم!

 

از برکت ایـن سفــره ی الــوان شما

 

تا خرخره خورده،چاق و چلّـه شده ایم!

روی شما مثل هندونه ،

 خنده هاتون مثل قاچ هندونه ،

روزگارتون مثل پوست هندونه ،

جیبتونم پر تخم هندونه

یلداتون مبارک

- - - - - -- - - - - -- - - - - -- - - - -- - - - --      -- -- -

 

امشب شب یلداست .

ولی یه تفاوت خیلی بزرگ و زیبا با سالهای قبل داره

اونم اینه که امسال ما چهار نفر شدیم وباهم دیگه این شب و

جشن می گیریم .

 

امروز قراره عزیزجون اینا بیان اهواز و قراره شب بریم

خونه عمو حسین اینا و همه با هم و دورهم این شبو

جشن بگیریم .

  

 

بدو که روز کوتاهه / پاییز آخر راهه
هندونه رو آوردی ؟ / جوجه هاتو شمردی ؟
زمستون میشه فردا / مبارک باشه یلدا !

 

کاریکاتور شب یلدا, شب یلدا

 

یلدا یعنی بهانه ای برای در کنار هم شاد بودن و زندگی یعنی همین بهانه های کوچک گذرا .
یلداتان مبارک و زندگیتان پر از بهانه های شاد باد .

تزئین میوه شب یلدا

 

شب یلدا شب بزم و سرور است

 


شبی طولانی و غمها بدور است

 


شباهنگام تا وقت سحرگاه

 

 
بساط خنده و شادی چه جوراست

 


.تزیین میوه شب یلدا

بله نازنینم ما شب رفتیم خونه عمو حسین و اونجا همه

دور هم جمع بودیم ( عمه مرضیه و عمه کوکب و عمه ناهید )

و تا دیر وقت بیدار بودیم

جمعه هم برا ناهار و شام اونجابودیم و شب برگشتیم خونه

 و فردا صبح زود هم عزیز جون اینا رفتن

al6m4o

اگه دوس دارین به ادامه مطلب هم سر بزنید

 

                    

 

من آماده شدم

برییییییم دیگه

 

                    

 

من از الان گفته باشم با ماشین خودم میام

                    

 

بهبه خیلی خوش گذشت جای شما هم خالی بود

                    

 

با اجازه من دیگه میرم لالا کنم

 

                    

 

خوابهای خوب ببینی شیر مرد

 

                    

 

فدای اون خوابیدن نانازت برم

                    

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان عاطفه
1 دی 91 20:13
سلام عزیزم . یلدا بر شما و خانواده محترمتون مبارک . محمد منصور جونم چقدر بزرگ شده خدا براتون حفظش کنه . از طرف من ببوسش


بوسیدم خاله جون