نفس مامان محمد منصورنفس مامان محمد منصور، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

تقدیم به دومین ستاره درخشان زندگی ما

اولین تکون خوردن فندقم

1391/3/3 16:02
480 بازدید
اشتراک گذاری

1680845uttxqhbxj1.gif

یه روز صبح به یاد موندنی  در تاریخ 28 آذر ماه سال 90 وقتی از خواب بیدار شدم و مشغول انجام کارهام

بودم یه دفعه یه حس عجیبی رو درون خودم احساس کردم و یه حس خوب و به یاد ماندنی.......

وااااااااااااای میدونی چی بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بله برا دومین بار وجود نازنیین تو رو در خودم احساس کردم.اولین تکون خوردن تو آنقد شیرین و زیبا بود که

انگار بال درآورده بودم و تو آسمون پرواز میکردم                                          

و بی صبرانه منتظر بودم تا بابات از سرکار برگرده و ماجرا رو

 براش تعریف کنم. وقتی اومد و این حس زیبا رو براش تعریف کردم اونم خیلی خوشحال شد 

  ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩                                                                                                     و گفت: که منم

دوست دارم ببینم ولی من گفتم که تازه اولشه و برا تو قابل تشخیص نیست ولی کمی تحمل کن تا یه کمنی نی گل بزرگتر شه بعد نشونت میدم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)