نفس مامان محمد منصورنفس مامان محمد منصور، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

تقدیم به دومین ستاره درخشان زندگی ما

اولین ماه گرد محمد منصور جان

1391/6/12 23:46
3,123 بازدید
اشتراک گذاری

شکلک های محدثه

شکلک های محدثه

2.gifیه سلام پر از عشق به فندق خودم 2.gif

Gefeliciteerd31.gif

 

1.gifهوووووووراااااااااا بالاخره اولین ماه گرد

 گل پسرم فرا رسید. 1.gif

 

taart11.gif

مبارکت باشه منگول مامان

                               

         کد آویز - وبلاگ - زیباسازی- تصاویر متحرک                                                               کد آویز - وبلاگ - زیباسازی- تصاویر متحرک    

  شکلکهای جالب آروین

تولد نی نی کوچولو

تو خونه نی نی کوچولو مهمونیه تولده /

 نی نی خودش نمی دونه شب تولدش شده /

 یه دونه کیک خامه ای مامان جونش پخته براش / /

 نی نی به شمع روی کیک زل میزنه با اون چشاش /

 مهمونا هی دست میزنن تا نی نی رو بخندونن /

 تولدت مبارک رو با شعر و آواز می خونن

  شکلکهای جالب آروین

وای که چقد زود گذشت؛

 انگار همین دیروز بود که چشم

انتظار دیدن تو بودیم. اما الان یک ماهه که

 وجود پرمهر تو رو تو زندگیمون احساس میکنیم.

  دنیایی پر از شکلک زیبا 

امروز خبرهای خیلی تازه و داغ دارم برات عزیز مادر

جونم برات تعریف کنه که:

چون این چند روزه همش مهمانی

 دعوت بودیم فرصت نشد که 23ام

اولین ماه گردتو بگیریم بخاطر همین

 با دو روز تاخیر چهارشنبه  25ام برات

 جشن گرفتیم.16.gif

 شکلکهای جالب آروین 

رو سقف این اتاقه
یه عالمه ستاره
میخوایم تولدت رو
جشن بگیریم دوباره

فشفشه های روشن
بادکنکای رنگی
همگی با هم بخونیم
آخه تو چگده گشنگی
آخه تو چگده گشنگی

 شکلکهای جالب آروین 

 اون روز عموحسین_ عمو بهروز و

دختراش یعنی معصومه و منصوره جون_ 

عموسعید و دخترش سحر خانم_

خاله هاجر- عزیزجون اینا همه

برا افطار خونه ما دعوت بودن.

 شکلکهای جالب آروین

 بعد از افطار برات جشن گرفتیم

و کلی بمون خوش گذشت.

بابایی 2تا کیک taart14.gifبرات خریده بود.

چندتا هم هدیه گیرت9.gif اومد که

 تو ادامه مطلب برات میزارم.

ساعت 2.5 بود که مهمونامون رفتن. 

  شکلکهای جالب آروین

تولدت مبارک

                                             

بازم شادي و بوسه ، گلاي سرخ و ميخک
ميگن کهنه نمي شه تولدت مبارک

تو اين روز طلايي تو اومدي به دنيا
و جود پاکت اومد تو جمع خلوت ما

تو تقويما نوشتيم تو اين ماه و تو اين روز
از آسمون فرستاد خدا يه ماه زيبا

يه کيک خيلي خوش طعم ،با چند تا شمع روشن
يکي به نيت تو يکي از طرف من

الهي که هزارسال همين جشنو بگيريم
به خاطر و جودت به افتخار بودن

تو اين روز پر از عشق تو با خنده شکفتي
با يه گريه ي ساده به دنيا بله گفتي

ببين تو آسمونا پر از نور و پرند س
تو قلبا پره عشقه رو لبها پر خند س

تا تو هستي و چشمات بهونه س واسه خوندن
همين شعر و ترانه تو دنياي ما زند س

واسه تولد تو بايد دنيا رو آورد
ستاره رو سرت ريخت تو رو تا آسمون برد

اينا يه يادگاري توي خاطره هاته
ولي به شوق امروز مي شه کلي قسم خورد

تولدت عزيزم پراز ستاره بارون
پر از باد کنک و شوق ،پر از آينه و شمعدون

الهي که هميشه واسه تبريک امروز
بياد يه عالم عاشق ،بياد هزار تا مهمون

                                      

 

 ني ني شكلك

 

 عشق من ..جان من.. همه

 هستیه من..فقط تویی مامانی

   دنیایی پر از شکلک زیبا

اگه دوس دارین کادوها و عکسامو ببینید به ادامه مطلب سر بزنید

 

ني ني شكلك

حوصلم سر رفت چرا مهمونا نیومدن

 

اینم بادبادکهای اولین تولد جیگرم

مبارکت باشه

به به عجب بادبادکایی . .

 

واقعا" دوستت دارم گلکم

 

عشق منی تو

 

فدات بشه مامان

 

ایشالاه که هزار ساله نشی،نه همیشه زنده باشی

 

 

تولد ،تولد ،تولدم مبارک

زود باشین دست بزنید.......

 

واااای الان میوفتم زود عکستون رو بگیرید

 

آجی مهسا یکم هم به من نگاه کن .....

 

من گرسنمه یالاه من کیک می خوام

 

به به عجب کیک خوشمزه ایه...

 

کیکو ببرین کنار الان دستم می خوره روش ها.......

 

دیدی گفتم خودتون گوش نکردین.....

دست محمد منصور رو کیک خورد و یکم اون رفت ته

 

داداش علی بیا یکم با هم بوکس بازی کنیم

داداش علی و آجی مهسا

 

آقا علی -دینا جون - مهسا خانم- مریم جون

وای چقدر دوس دختر دارم

 

اینم خاله جون خودم ،خاله نرگس

دستت درد نکنه خاله جونم

 

اینو خودم اینطوری کردم

خوشمله؟؟؟؟؟؟؟

اینم ازکار خرابی محمد منصور

 

ببینید من دیگه بزرگ شدم ،خودم دارم کیکمو می برم...

بریدن کیک با کمک خاله جون

 

الان خودم کامل می خرمت کیک خوشمزه

بعد از این عکس دست محمد منصور کیکی شد و بعد دستشو تو دهنش کردو با اشتها اونو خورد

خسته شدن فندقم

 

هدیه سحر خانم

کادوهای محمد منصور(دست همگی درد نکنه)

 

از طرف منصوره خانم

کادوهای محمد منصور (دست همگی درد نکنه)

 

از طرف آجی نیلوفر

کادوهای محمد منصور (دست همگی درد نکنه)

از طرف خاله زهره و خاله نرگس

خاله های خوبم دستتون بی بلا

 

از طرف عزیز جون

عزیز دل خودمی عزیز جون

 

این سشوار خوشکله رو قبل از اینکه بدنیا بیای زن عمو اشرف بهت داد ولی چون قبلا" عکسشو نذاشته بودم ،الان گذاشتم

چه اردک زیبایی

عزیز مامان بقیه هم بهت پول دادن (دست همشون درد نکنه)

ني ني شكلك

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خانومی
18 شهریور 91 4:25
............@@@ ............@@@@@@@@@ ...............@@@@@@@@@ ....................................@@ ....................@@ ....................@@@ ....................@@@ ....................@@@ ....................@@@ ....................@@@ ......................@@ .................................................. @@@...............................@@@ @@@................................@@@ @@@@@@@@@@@@@@@@@ ...@@@@@@@@@@@@@@ ..................@@...@@ ..................@@...@@ ......................@@ ......................@@ ............................ ...............@@@@ .............@@.......@ ................@@@@@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ..............................@
مامان عاطفه
18 شهریور 91 12:29
سلام . محمد منصور جونم چقدر بزرگ شدی . چقدر ماه شدی ؟؟!!!!!!! خیلی عسلی خاله . یکماهگیت مبارک . مامانیش یعنی میخوای هر ماه براش جشن بگیری ؟؟؟؟؟ خوشبحالش ولی باباییش ورشکست میشه ها از قول من ببوسیدش.


اگه خدا بخواد بله